Νομοσχέδιο αναβάθμιση σχολείου και άλλες διατάξεις

 In Ομιλίες

Ευχαριστώ κύριε Πρόεδρε,

Κυρία Υπουργέ,

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Σκεφτόμουν πώς να περιγράψω τα όσα πραγματικά απίθανα έχουν ακουστεί από χείλη συναδέλφων της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.

Τελικά, πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εσάς μοιάζετε με τον Ιανό, τον θεό των Ρωμαίων. Ξέρετε είχε δύο πρόσωπα ώστε να συμβολίζει τον νέο χρόνο – ένα θετικό και ένα αρνητικό. Κατά αναλογία κι εσείς εμφανίζεστε με δύο πρόσωπα άλλα λέτε για τα ίδια πράγματα όταν είστε στην εξουσία άλλα όταν είστε αντιπολίτευση!

Εξηγώ:

Ο αγαπητός κατά τα άλλα κύριος Φίλης, όταν ήταν στην κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ για τον ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) μας έλεγε ύμνους. Θυμάμαι σαν τώρα τον κ. Τσίπρα που πήγαινε στο Παρίσι για να συναντηθεί με τον κ. Γκουρία ή τον έφερνε στην Αθήνα συνεχόμενα και συμφωνούσαν μαζί στις μεταρρυθμίσεις που ήταν αναγκαίες για την οικονομία και τους άλλους τομείς, και να σου φωτογραφίες και αγκαλιές και χειραψίες κλπ.

Τώρα όμως, στην αντιπολίτευση ο ΟΟΣΑ δια του κ. Φίλη έγινε ξανά ο μισητός εχθρός! Το μίσθαρνο όργανο του άγριου νεοφιλελευθερισμού που μπλα μπλα μπλα…

Συγνώμη με τέτοιες τούμπες δεν καταλαβαίνετε ότι χάνετε την όποια αξιοπιστίας σας;

Μας κάνετε περισπούδαστες αναλύσεις για το πόσο κακά είναι τα ιδιωτικά σχολεία και πόσο πρέπει να είναι μόνο δημόσια και από την άλλη ο ίδιος ο αρχηγός σας στέλνει τα παιδιά του και δημοτικό και Γυμνάσιο σε πανάκριβα ιδιωτικά!!!

Και αλήθεια – επειδή είδα την τροπολογία σας για τις κάμερες -, τα παιδιά του κ. Τσίπρα που πάνε στο ιδιωτικό σχολείο με κάμερες δεν κάνουν – και σωστά βέβαια – τη διδασκαλία; Γιατί εκεί τσιμουδιά δεν βγάζετε;

Η σύζυγος του πρωθυπουργού που διδάσκει όπως ξέρω στα πανεπιστήμια – και μπράβο της -, τι έπαθε που το κάνει μέσω κάμερας; Ή παραβιάστηκαν κι αυτής τα προσωπικά δεδομένα;

Ο καημένος ο θεός Ιανός θα είχε σηκώσει τα χέρια ψηλά με την υποκρισία σας!!!

Βέβαια δεν μπορώ να πω ξεπεράσατε το όριο για τα Πρότυπα και Πειραματικά. Εκεί από τη μία αναγκαστήκατε να τα δεχτείτε, γιατί καταλάβατε ότι αυτά τα περί «αριστείας που είναι ρετσινιά» δεν μπορούσαν να σταθούν στην κοινωνία και στους γονείς που θέλουν επί της ουσίας καλά δημόσια σχολεία.

Γι’ αυτό τα κρατήσατε μεν αλλά τα ξεδοντιάσατε στη λειτουργία τους.

Σήμερα όμως έρχεστε και ουρλιάζετε πραγματικά εναντίον τους λέγοντας και ανιστόρητα πράγματα ταυτόχρονα.

Ο αγαπητός ξανά κ. Φίλης μας είπε στην Επιτροπή ότι η λειτουργία τους είναι καρκίνωμα (!!!) στο σώμα των δημόσιων σχολείων!!!

Δηλαδή, κ. Φίλη, τα παιδιά που μπαίνουν στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία – όχι με τις φορολογικές δηλώσεις των γονιών, αλλά είτε με εξετάσεις είτε με κλήρωση – κακώς έχουν επιτυχία στα Ανώτατα Ιδρύματα 96% – 97% – 98%; Πρέπει να πάνε και κάποιοι κακοί μαθητές εκεί για να μειωθεί αυτό το ποσοστό επιτυχίας;

Η συνάδελφός μου κ. Αναγνωστοπούλου μάλιστα, «το τερμάτισε», υπονοώντας σαφώς ότι τα Πρότυπα είναι δήθεν δημιούργημα του φασίστα Μεταξά το 1936!!!

Εξήγησα στην Επιτροπή γιατί όχι μόνο λέει ψέματα ιστορικά αλλά και γιατί είναι απαράδεκτο να αντιμετωπίζουμε ιστορικούς θεσμούς της παιδείας κατά τέτοιον τρόπο.

Και ας το ακούσουν αυτό και ας βγάλουν συμπεράσματα οι γονείς στην Πάτρα που κάνουν αγώνα για τα παιδιά τους ώστε να μπουν στο Πρότυπο Σχολείο του Λάγκουρα, ότι κατά την άποψη της συναδέλφου του ΣΥΡΙΖΑ το Πρότυπο Σχολείο έχει φασιστιτικές ρίζες!!!

Και με την ευκαιρία να ευχαριστήσω την Υπουργό και τους Υφυπουργούς Παιδείας που άκουσαν τα αιτήματα των γονέων της Πάτρας και έκαναν τις σωστές αλλαγές στη λειτουργία των Πρότυπων και Πειραματικών στην Πάτρα.

Και καταλάβετέ το επιτέλους συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ, αν σήμερα δεν επεκταθεί ο θεσμός των Πρότυπων Δημόσιων Σχολείων, αυτό που θα καταφέρουμε είναι να φύγουν τα παιδιά μας και να πάνε στα ιδιωτικά σχολεία, αυτό έδειξε η πραγματικότητα όταν καταργήσατε τα Δημόσια Πρότυπα από το 2016 και ύστερα!!!

Και δεν είμαι κατά των ιδιωτικών σχολείων – το αντίθετο. Αλλά λέω ότι πρέπει να έχουν και τα παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν χαμηλότερο εισόδημα να μπορούν να πάνε σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία.

Ξεπεράσατε όμως κάθε όριο αξιοπιστίας και πήγατε στα όρια του γραφικού, όταν συνάδεφός σας μας δήλωσε ανοιχτά ότι η πιλοτική και μέσω παιχνιδιού μάθηση των Αγγλικών στα Νηπιαγωγεία της χώρας είναι αποτέλεσμα της πίεσης των ΗΠΑ και των αμερικάνικων πανεπιστημίων στη χώρα μας!!!

Και μη χειρότερα!!!

Δεν το χα σκεφτεί βέβαια ότι στο Harvard βυσσοδομούν νυχθημερόν με απώτερο σκοπό την πιλοτική εισαγωγή αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία μας, μεγάλη η χάρη της πατρίδας μας αν είναι έτσι!!!

Στ’ αλήθεια όμως, πιστεύετε ότι με αυτά κάνετε αντιπολίτευση στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας;;;

Αντί επί της ουσίας να συνεισφέρετε στην συζήτηση για τις νέες δεξιότητες που εισάγονται στο σχολείο όπως η ρομποτική και η επιχειρηματικότητα αλλά και δραστηριότητες ζωής, όπως ο εθελοντισμός, η οδική ασφάλεια, η σεξουαλική αγωγή, η πρόληψη από τις εξαρτήσεις και η περιβαλλοντική ευαισθησία μας λέτε ότι τι κάνατε; Κάνατε κι εσείς (για μία εβδομάδα) όταν ήσασταν κυβέρνηση!!! Μας τα λέτε αυτά στα σοβαρά ως αντεπιχείρημα;

Ή μας λέτε όλοι για τη δήθεν αναχρονιστική αναγραφή διαγωγή στα σχολεία: Συγγνώμη, μέχρι το 2017 που αναγραφόταν η διαγωγή ποιο επί της ουσίας πρόβλημα είχε δημιουργηθεί στη λειτουργία των;

Και αν ήταν πρόβλημα τόσο μεγάλο κυρία Κεφαλίδου, που σας άκουσα διαπρύσια να μιλάτε εναντίον της ρύθμισης, γιατί δεν το κατήργησε το ΠΑΣΟΚ όταν ήταν για πολλά χρόνια στην εξουσία στη μεταπολίτευση;

Πρέπει ή δεν πρέπει να υπάρχουν κανόνες και στα σχολεία μας όπως ακόμα και το Σύνταγμα δηλώνει στο άρθρο 16 παράγραφος 2; Γιατί κάνουμε μικροκομματική αντιπολίτευση και κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας;

Ή δεν πρέπει, επιτέλους πια, τα παιδιά μας να παίρνουν στοιχειωδώς γνώσεις για τον σύγχρονο κόσμο όπως η ρομποτική και η επιχειρηματικότητα; Μπορεί να είναι πρότυπο τα καθεστώτα που κατέρρευσαν γιατί όλοι πήγαιναν και ζούσαν από το κράτος, όπως και σήμερα πιστεύει στα σοβαρά ότι μπορεί να γίνει ο – συμπαθής κατά τα άλλα – κύριος Δελλής από το ΚΚΕ;

Ή είναι δυνατόν τα Πανεπιστήμιά μας να μην μπορούν να προσελκύσουν σήμερα φοιτητές από το εξωτερικό σε ξενόγλωσσα προγράμματα; Δεν καταλαβαίνουμε ότι μόνο το κρατικό έχει όρια, γιατί δημιουργεί ελλείμματα που πάλι εμείς θα τα πληρώσουμε στο τέλος;

Στηρίζω το νομοσχέδιο για πραγματικά αναβαθμισμένη δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα και εξωστρεφή Πανεπιστήμια που προτείνουν η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως και οι Υφυπουργοί κ. Διγαλάκης και κ. Ζαχαράκη.

Σας ευχαριστώ.

Recent Posts