Ο οδικός άξονας Πατρών- Πύργου έχει πάρει το δρόμο του.

 In Άρθρα
Το 2020 έχει χαρακτηριστεί αναμφίβολα από την έκτακτη κατάσταση διαχείρισης της πανδημίας. Παρ’ όλα αυτά η κυβέρνηση του Κυριάκου
Μητσοτάκη συνεχίζει να εργάζεται αλλά κυρίως να αντιμετωπίζει πολλά χρόνια
προβλήματα και παθογένειες του παρελθόντος. Μία από αυτές είναι και η
απώλεια ανθρώπινων ζωών στην άσφαλτο. Ως γνωστόν, η χώρα μας εμφανίζει
υψηλά αρνητικά στατιστικά σε σχέση με τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα. Ας
είμαστε ειλικρινείς, μια από τις κύριες αιτίες των αυτοκινητιστικών είναι και η
έλλειψη ασφαλών δρόμων. Και για εμάς στην Αχαΐα αυτό συνιστά γνώριμο
πρόβλημα εξαιτίας του πολύπαθου και ανθρωποκτόνου οδικού άξονα της
Πατρών – Πύργου.
Το ιστορικό αυτού του έργου γνωστό σε όλους μας, σε πολλές οικογένειες που
θρήνησαν θύματα. Ας γυρίσουμε όμως λίγο το χρόνο πίσω, τότε δηλαδή που ο
οδικός άξονας Πατρών – Πύργου είχε ενσωματωθεί στη σύμβαση παραχώρησης
της Ολυμπίας Οδού και θα κατασκευαζόταν μαζί με τον αυτοκινητόδρομο
Αθηνών – Πατρών. Οι σκοπιμότητες και η μικροπολιτική της κυβέρνησης του
ΣΥΡΙΖΑ ακύρωσαν το διαγωνισμό του 2014 και έσπασαν το έργο σε οκτώ
κομμάτια, από τα οποία τα τέσσερα ανατέθηκαν σε εργολάβο, φιλικά
προσκείμενο προς την τότε κυβέρνηση. Το έργο φυσικά ουδέποτε υλοποιήθηκε.
Και φθάνουμε στο σήμερα και την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη που
όχι μόνο δρομολόγησε την κατασκευή του έργου, αλλά συγχρόνως δημοπρατεί
έργο, ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ με σημειακές παρεμβάσεις στα επικίνδυνα
σημεία.
Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη πέρασε από την αδράνεια στη δράση
και επιτέλους προχωρά στο «ξεμπλοκάρισμα» της Ε.Ο. Πατρών – Πύργου.
Προχωρά στο έργο που θα ανακουφίσει όλους τους οδηγούς, ιδίως της Αχαΐας
και της Ηλείας, με στόχο τη μείωση των θανάτων και των σοβαρών τραυματιών στην άσφαλτο. Σκεφτείτε όμως και τις προεκτάσεις αυτού του έργου στο αναπτυξιακό κομμάτι. Ενδεικτικά, ενώ μέχρι σήμερα κάναμε τα πάντα για να αποφύγουμε αυτό τον οδικό «σκόπελο», όταν ολοκληρωθεί το έργο θα προσφέρει ευκολότερη πρόσβαση στο λιμάνι και στην εξυπηρέτηση των μεταφορών. Αναλογιζόμενος και τις θέσεις εργασίας που θα προκύψουν με την υλοποίηση του έργου, τα οφέλη είναι σίγουρα πολλαπλά.
Η δράση της κυβέρνησης οδήγησε στη λύση του προβλήματος και η Ε.Ο.
Πατρών – Πύργου θα δημοπρατηθεί ως ενιαίο πλέον έργο – ελπίζουμε έως το
καλοκαίρι – ενώ αναμένουμε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το πρώτο εξάμηνο του
2024 ως τμήμα της Ολυμπίας Οδού.
Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη κατάφερε να εξασφαλίσει τη
χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας προς όφελος 7.000
παρεμβάσεων σε σημεία υψηλής επικινδυνότητας, ανάμεσα στα οποία και ο
οδικός άξονας της Πατρών – Πύργου. Η εξοικονόμηση αυτών των κονδυλίων
αποτελεί σημαντικό επίτευγμα και μας γεμίζει αυτοπεποίθηση και ασφάλεια.
Πρόκειται για παρέμβαση μεγάλης σημασίας που θωρακίζει την οδική
ασφάλεια, αφού η Ε.Ο Πατρών – Πύργου είναι ένας από τους πιο επικίνδυνους
δρόμους στην Ελλάδα με τα περισσότερα μάλιστα θανατηφόρα τροχαία
δυστυχήματα ετησίως.
Επιτέλους, το αναγκαίο για όλους έργο «βγαίνει από τον πάγο» και
δρομολογείται προκειμένου να γίνουμε καλύτεροι οδηγοί σε καλύτερες
συνθήκες οδήγησης! Ειδικότερα για εμάς τους Αχαιούς «βγαίνει από τον πάγο»
για να μας «βάλει» σε τροχιά ανάπτυξης..
Recent Posts